کیه لینی: در آستانه پیوستن به رئال مادرید و منچسترسیتی بودم

به گزارش سفر به مالزی، مدافع تیم فوتبال یوونتوس فاش کرد در مقطعی از دوران حرفه ای اش در آستانه ترک راه راه پوشان تورین بوده است.

کیه لینی: در آستانه پیوستن به رئال مادرید و منچسترسیتی بودم

به گزارش خبرنگاران، جورجو کیه لینی که در سال 2005 از رم به یوونتوس پیوست و تا به امروز در 509 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم به میدان رفته است، می گوید در اوایل حضورش در یووه در آستانه ترک این تیم قرار داشته است. این مدافع ایتالیایی نقش کلیدی در هشت قهرمانی متوالی بانوی پیر در رقابت های سری A ایتالیا داشته است.

کاپیتان یوونتوس در کتاب توضیح حال تازه منتشر شده اش با عنوان من جورجو، آورده است: در سال های 2010 و 2011 در دو مقطع در آستانه ترک یوونتوس بودم و به پیشنهادهایی که شده بود، فکر کردم. در خصوص اول در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشتم و در خصوص دوم نزدیک بود به منچسترسیتی بروم.

جورجو کیه لینی یادآور شد: من برای پیوستن به رئال مادرید اما خیلی نزدیک بودم. مدیر برنامه هایم حتی با نمایندگان باشگاه رئال مادرید صحبت کرد اما مورینیو که تازه سرمربی رئال شده بود، خواستار به خدمت دریافت هموطن خود یعنی ریکاردو کاروالیو شد.

مدافع ایتالیایی راه راه پوشان تورین در ادامه توضیح داد: یوونتوس البته بابت حفظ من خشنود بود، در همان مقطعی که ماروتا تازه مدیر ورزشی تیم شده بود. در خصوص دوم با مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی در میلان دیدار کردم اما در نهایت اتفاقی نیفتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 553

به "کیه لینی: در آستانه پیوستن به رئال مادرید و منچسترسیتی بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه لینی: در آستانه پیوستن به رئال مادرید و منچسترسیتی بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید