کلینتون: کاش به ترامپ گفته بودم خفه شو!

به گزارش سفر به مالزی، هیلاری کلینتون در واکنش به اولین مناظره تلویزیونی ترامپ -بایدن دو نامزد حزب جمهوری خواه و دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: کاش در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 به ترامپ گفته بودم خفه شو!

کلینتون: کاش به ترامپ گفته بودم خفه شو!

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیلاری کلینتون، کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در پاسخ به توئیت جیل فیلیپوویچ، نویسنده فمینیست نوشت: نمی توانی تصور کنی چقدر.

فیلیپوویچ نوشت: خفه می شوی مرد جمله شاخص شب مناظره بود . حالا واقعا برای هیلاری کلینتون احساس تاسف می کنم چون می دانم که او می خواست این جمله را خطاب به ترامپ بگوید ولی نتوانست.

این جمله که از سوی جو بایدن، کاندیدای دموکرات ها در نخستین مناظره سه شنبه شب به وقت آمریکا خطاب به ترامپ به کار گرفته شد. چون ترامپ بارها وسط حرف های او آمد و صحبت هایش را که مربوط به دیوان عالی آمریکا بود، قطع کرد.

بایدن وقتی دید که ترامپ مکررا وسط حرف هایش می آید و اجازه حرف زدن به او را نمی دهد، گفت: خفه می شوی، مرد؟ این رفتارت واقعا به دور از شان ریاست جمهوری است.

هیلاری کلینتون در مصاحبه با برنامه دیلی شو ترور نوآ این را هم گفت که اگر مردم به هر دلیلی به ترامپ رای بدهند، آن را می پذیریم اما قطعا از آن خشنود نمی شویم. سپس این را هم اضافه نمود که این یک سناریوی بعید است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 737

به "کلینتون: کاش به ترامپ گفته بودم خفه شو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون: کاش به ترامپ گفته بودم خفه شو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید