کرونا کشورهای اروپایی را درنوردید، 7500 نفر تا به امروز در ایتالیا جان خود را از دست دادند

به گزارش سفر به مالزی، ویروس کرونا در کشورهای اروپایی به شدت در حال شیوع است و ایتالیا در صدر تلفات کرونایی دنیا قرار گرفته است.

کرونا کشورهای اروپایی را درنوردید، 7500 نفر تا به امروز در ایتالیا جان خود را از دست دادند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، شیوع بیماری کرونا در اروپا بیش از سایر قاره های چهان در حال انتشار است. بر همین اساس با مرگ 683 نفر در ایتالیا شمار قربانیان ویروس کرونا به 7 هزار و 500 نفر رسیده است. همچنین با افزوده شدن 5 هزار و 102 نفر به آمار مبتلایان شمار آنها به 74 هزار و 386 نفر رسید.

دولت ایتالیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا مجازات های برای نقض محدودیت ها در مبارزه با شیوع این بیماری همه گیر را به شدت افزایش داده است. دولت ایتالیا اعلام نموده که تست کرونای هر کسی که مثبت اعلام گردد و قرنطنیه را نقض کند به 5 سال زندان محکوم خواهد شد.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا هم پیش از این ناقضان اعمال محدودیت ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را به جریمه های بالاتر از 40 تا 3هزار یورو تهدید نموده بود.تا به حال مجازات 206یورویی و بازداشت تا سه ماه در دستور کار قرار گرفته است.

تا عصر امروز چهارشنبه بیش از 454 هزار نفر در سراسر دنیا به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا شده و بیش از 20 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند. شرایط شیوع کرونا در سه کشور ایتالیا، اسپانیا و فرانسه بسیار وخیم گزارش شده است.

4082/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 429

به "کرونا کشورهای اروپایی را درنوردید، 7500 نفر تا به امروز در ایتالیا جان خود را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا کشورهای اروپایی را درنوردید، 7500 نفر تا به امروز در ایتالیا جان خود را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید