کرونا وزیر دفاع نروژ را روانه قرنطینه کرد

به گزارش سفر به مالزی، وزارت دفاع نروژ از قرنطینه شدن وزیر دفاع این کشور و احتمال ابتلای او به ویروس مهلک کرونا اطلاع داد.

کرونا وزیر دفاع نروژ را روانه قرنطینه کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، وزارت دفاع نروژ سه شنبه از قرنطینه شدن وزیر دفاع این کشور به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا اطلاع داد.

به نوشته وبگاه نیوز این انگلیش فرانک بک ینس وزیر دفاع نروژ این روز ها مجبور به ماندن در منزل خود شده است. وزارت دفاع نروژ با تایید این خبراعلام نموده که وزیر دفاع تمامی نشست های خود را از لغو نموده است. وزارت دفاع نروژ مدعی است که این اقدام وزیر دفاع پیشگیرانه است.

به نوشته این وبگاه، وزیردفاع نروژ تا حاضر شدن نتایج آزمایش کرونا دور کاری می نماید. هنوز جزئیاتی از زمان و مکان ابتلای احتمالی او به کرونا منتشر نشده و حضور وی در نشست آینده معین بودجه دولت این کشور نیز نامشخص است.

این در حالی است که مقامات بهداشتی نروژ از ابتلای 192 نفر در این کشور به کرونا اطلاع دادند. میانگین سنی کرونایی های نروژ 44 ساله و شمار مردان بیشتر از زنان است.

در اروپا، ایتالیا بدترین شرایط در زمینه ویروس کرونا را دارد به طوری که مقامات ایتالیا روز سه شنبه اعلام کردند 168 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند تا بدین ترتیب شمار قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا به 631 نفر برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 352

به "کرونا وزیر دفاع نروژ را روانه قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا وزیر دفاع نروژ را روانه قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید