پرده ؛تار و پودی رنگین بر قامت خانه

به گزارش سفر به مالزی، برای داشتن دکوراسیونی زیبا و جذاب باید به یکسری نکات کلیدی توجه داشت.

پرده ؛تار و پودی رنگین بر قامت خانه

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

پرده علاوه بر نقشی که در محافظت از ساکنان و وسایل درون خانه در برابر اشعه های مضرخورشید دارد، می تواند به عنوان عنصری مفید به زیبایی دکوراسیون منزل شما یاری کند. اما برای انتخاب مناسب این وسیله کاربردی بایستی چه نکاتی را بدانیم؟

جنس پرده

جنس پارچه از لحاظ ضخامت و نازکی یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید مشتریان به حساب می آید. پارچه های ضخیم به علت جلوگیری از تابش نور خورشید و تاریک کردن فضای داخلی خانه بسیار حائز اهمیت اند.

افرادی که خانه آفتاب گیر ندارند بهتر است به جای پرده های ضخیم از پارچه های نازک تر استفاده نمایند. در این مورد استفاده از آفتاب گیرهای توری گزینه مناسبی هستند که در کنار آن می توانید از پرده ضخیم تنها بعنوان والان آن بهره ببرید.

رنگ

توجه به رنگ و تناسب آن از لحاظ مکمل بودن رنگ ها یا تضاد های خاص، در طراحی خانه بسیار مهم است.

ست کردن رنگ ها با اثاثیه

در این شیوه شما می توانید رنگ پرده ها را با اثاثیه منزل تنظیم کنید. ایجاد هارمونی و هماهنگی مناسب بین وسایل خانه می تواند زیبایی و جذابیت را به خانه تان هدیه دهد.

پارچه های طرح دار

اگر مبلمان شما دارای طرح و نقش ساده ای است می توانید از پارچه های طرح دار بهره ببرید. استفاده از پارچه های طرح دار در تمام وسیله ها اغلب چشم را اذیت نموده و به شلوغ تر دیده شدن خانه دامن می زند.

پرده ست با کاغذ دیواری

می توانید در صورت علاقه مندی پرده هایتان را با کاغذ دیواری منزلتان ست کنید. در این مورد نیز بهتر است که دو مورد دارای طرح یا گلهای زیاد درشت نبوده و محیط را کوچک نشان ندهند.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 182

به "پرده ؛تار و پودی رنگین بر قامت خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده ؛تار و پودی رنگین بر قامت خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید