ولو: در حال حاضر فناوری لازم برای ساخت استیم دک 2.0 وجود ندارد

به گزارش سفر به مالزی، کمپانی ولو (Valve) به تازگی اعلام نموده است که به این زودی ها منتظر نسخه تازه استیم دک نباشید زیرا در حال حاضر فناوری لازم برای بالا بردن قدرت این دستگاه دستی به میزان کافی وجود ندارد.

ولو: در حال حاضر فناوری لازم برای ساخت استیم دک 2.0 وجود ندارد

مهندسان این شرکت در صحبت با رسانه یوروگیمر، قبل از معرفی استیم دک اولد بیان نمودند که ویژگی هایی که به نسخه تازه این کنسول اضافه شده در واقع قرار بوده در زمان عرضه نسخه اصلی در دسترس باشد اما در آن موقع امکان پذیر نبوده است. از طرفی به نظر می رسد که ولو در حال حاضر روی پروژه های بازی مختلفی کار می نماید که همچنان سطوح عملکرد سخت افزار استیم دک را هدف قرار می دهند که در نسخه اولد بدون تغییر به جای مانده اند. گرگ کومر (Greg Coomer)، حرفه ای ولو و طراح محصول استیم دک، هنگام بحث در خصوص آنچه که شرکت سازنده بیش از همه قصد داشته در هنگام عرضه آن ها را بهبود ببخشد، گفت:

لازم به ذکر است که سایر ویژگی های تازه استیم دک اولد به علت بازخورد کاربران ایجاد شده است، مانند اهمیت داشتن یک آنتن بلوتوث اختصاصی برای موقعیت هایی که افراد زیادی در حال تجربه بازی روی تلویزیون با کنترل های بلوتوثی زیادی هستند. کومر اعلام نمود که ولو بعلاوه درخواست های زیادی برای کابل برق طولانی تری داشته است که مدل اولد اکنون شامل آن نیز می گردد. با این حال ظاهرا چیزی که ولو حداقل در حال حاضر نمی تواند به آن بپردازد، بالا بردن قابل توجه قدرت سخت افزاری با یک استیم دک تازه است.

یازان الدهیات (Yazan Aldehayyat) به عنوان یکی از مهندسان سخت افزار ولو می گوید:

این بدان معناست که توسعه دهندگان استیم حداقل در نظر دارند که بازی هایشان روی استیم دک به خوبی اجرا گردد.

کومر در رابطه با محتواهایی که ولو به صورت انحصاری میخواهد برای این کنسول عرضه کند نیز بیان نمود:

او در خصوص امکان تعمیر خود دستگاه ها نیز بحث کرد که با باز شدن راحت تر نسخه اولد، ظاهراً ولو به این سمت نیز متمایل شده است. در واقع در نسخه اولد بهبودهایی در پیچ ها اجرا شده که باز کردن آن را راحت تر می نماید و از فرسوده شدن جای پیچ ها هنگام باز و بسته کردن تا حد زیادی جلوگیری می نماید.

کومر در نهایت اضافه کرد:

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1402 بروزرسانی: 23 آبان 1402 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1804

به "ولو: در حال حاضر فناوری لازم برای ساخت استیم دک 2.0 وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولو: در حال حاضر فناوری لازم برای ساخت استیم دک 2.0 وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید