هیوندایی در پی سوناتای تازه

به گزارش سفر به مالزی، هیوندای به احتمال زیاد در حال آماده شدن برای طراحی مجدد سوناتا است. گزارشی در سال 2021 ادعا کرد که مقامات شرکت طراحی این خودرو شکست خورده تلقی نموده اند.

هیوندایی در پی سوناتای تازه

به گزارش دنیای اقتصاد، فروش از زمان عرضه مدل هشت نسل کاهش یافته است، اما ظاهر تازه می تواند آن ها را تقویت کند. عکس های به دست آمده تازه، مدل تازه سوناتا را در حال آزمایش زمستانی و پوشیدن روکش های ضخیم و استتار برای پنهان کردن ظاهر تازه اش به تصویر کشیده اند.

پنهان کاری ها در نمای جلو و عقب نشان می دهند هیوندای تغییرات زیادی نموده است. این خودروساز احتمالا چهره تازهی به این سدان می دهد؛ از جمله چراغ های جلو، جلوپنجره و سپر تازه.

در حالی که هیوندای به احتمال زیاد طراحی سوناتا را تغییر داده است، پلتفرم زیرین، پیشرانه و فناوری باید ثابت بماند. ما انتظار داریم موتور های فعلی خودرو بدون تغییر باقی بمانند، از جمله سوناتا هیبریدی. با این حال، داشبورد و صفحه نمایش های تازه می توانند بعضی از قابلیت های تازه را اضافه نمایند.

هیوندای سوناتا برای دهه ها مدلی محبوب برای این برند بوده است. طراحی مجدد ممکن است آخرین کوشش برای نجات این مدل باشد، زیرا در گزارشی در ماه مه 2022 ادعا شده بود که هیوندای میخواهد سوناتا را در سرانجام نسل مدل فعلی خود متوقف کند. این خودرو می تواند تا سال 2027 یا 2028 به فروش برسد و ظاهر تازه می تواند به این مدل یاری کند تا در سطح بالایی ظاهر گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1719

به "هیوندایی در پی سوناتای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندایی در پی سوناتای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید