نمایشگاه آثار برگزیده موشن گرافیک ایران در شیراز برگزار می گردد

به گزارش سفر به مالزی، نمایشگاه آثار برگزیده طراحان موشن گرافیک ایران از 21 تا 23 مهرماه در شیراز برگزار می گردد.

نمایشگاه آثار برگزیده موشن گرافیک ایران در شیراز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران از شیراز، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با همکاری گالری افدستا نخستین نمایشگاه آثار برگزیده طراحان موشن گرافیک ایران را از 21 تا 23 مهر ماه در شیراز برپا می نماید.

این نمایشگاه پیش از این در هفته طراحی گرافیک تهران به نمایش درآمده است و شامل 214 اثر از 84 گروه و طراح در بخشهای مختلف گرافیک متحرک است. این آثار شامل ویدئو و تصویر است و با دستگاه ویدئو پروژکتور روی دیوار نمایش داده می گردد.

مهدی مهدیان دبیر این نمایشگاه است و اکبر عالمی، بهرام عظیمی، رضا علوی، امیر دهستانی و مهرداد شیخان آثار را داوری نموده اند.

علی دل زنده روی، مدیر گالری افدستا، برگزاری این نمایشگاه را کاری جدید در حوزه گرافیک دانست و گفت: برای رشد این هنر ارائه آن به صورت نمایشگاه تاثیرگذارتر است.

مهدی مهدیان، دبیر این نمایشگاه، دلیل برگزاری این نمایشگاه را توجه به گرافیک متحرک و صندلی آن در ایران و ساماندهی یک نمایشگاه و دعوت از طراحان این حوزه، برای ایجاد جامع ترین نمایشگاه گرافیک متحرک عنوان نموده است.

آثار نمایشگاه موشن گرافیک پس از شیراز در شهرهای اصفهان و کیش نیز به نمایش گذاشته می گردد.

نمایشگاه موشن گرافیک از 21 تا 23 مهرماه ساعت 17 تا 20 در گالری افدستا به نشانی بلوار پاسداران، روبه روی خیابان کلاهدوز، کوچه 58، ساختمان عاج، طبقه اول برای بازدید علاقه مندان برپا است.

موشن گرافیک ترکیبی از انیمیشن، گرافیک، ویدئو و حتی برنامه نویسی است که به سازمانها، شرکتها، دولتها، صاحبان تجارت، فراوری کنندگان، برنامه سازان و بسیاری از افراد یاری می نماید تا بتوانند اهداف، ایده ها، برنامه ها، محصولات، فیلمها و حتی آموزشهای خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب برسانند.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 469

به "نمایشگاه آثار برگزیده موشن گرافیک ایران در شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار برگزیده موشن گرافیک ایران در شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید