نمایشنامه رویاهای گمشده لولا منتشر شد

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران نمایشنامه کودک و نوجوان رویای گمشده لولا به نویسندگی نفیسه مقیم نژاد توسط انتشارات گیوا منتشر و روانه بازار کتاب شد.

نمایشنامه رویاهای گمشده لولا منتشر شد

در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است: لولا شخصیت محوری قصه، غرق در بازی های رایانه ای و واقعیت فضای مجازی شده و در دو زمان واقعی و غیر واقعی قرار می گیرد. فضایی که میان سه فرشته محافظ با ناهنجی(موجود عجیبی که می خواهد او را از زندگی واقعی دور کند) کشمکش در می گیرد و همچنین جریان موازی لولا با خواهر و دوستانش درگیری های عجیبی برای او به وجود می آورد...

نفیسه مقیم نژاد کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی است و از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه بازیگری، کارگردانی نویسندگی شروع نموده است و تا به امروز نمایش های شب اسرار آمیز په په نوشته محمدرضا کوهستانی و لولا نوشته خود را روی صحنه برده است. وی همچنین از سال 1394 در زمینه تئاتر درمانی و روان نمایشگری کودک و نوجوان مشغول به کار است.

علاقه مندان می توانند نمایشنامه رویاهای گمشده لولا را به وسیله کتابفروشی های معتبر تهیه نمایند یا با مراجعه به اپلیکیشن طاقچه و کتابراه، فایل آن را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

انتشارات گیوا نمایشنامه رویاهای گمشده لولا اثر نفیسه مقیم نژاد را با تیراژ 1000 شماره منتشر کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 951

به "نمایشنامه رویاهای گمشده لولا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشنامه رویاهای گمشده لولا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید