نامه اردوغان به سران اسپانیا و ایتالیا در پی یاری های پزشکی این کشور

به گزارش سفر به مالزی، رئیس جمهور ترکیه در نامه هایی به سران اسپانیا و ایتالیا نوشت: دوستان در شرایط سیاه و سختی تعیین می شوند.

نامه اردوغان به سران اسپانیا و ایتالیا در پی یاری های پزشکی این کشور

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بینالملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پی یاری پزشکی این کشور به اسپانیا و ایتالیا طی نامه هایی به سران این کشورها، تاکید نمود که ترکیه در کنار آنهاست.

اردوغان در نامه به نخست وزیر اسپانیا نوشت:

در فرهنگ ترکیه یک ضرب المثل هست که می گوید: دوست در روزهای سیاه و سخت تعیین می گردد. بر اساس درخواست یاریی که اسپانیا به مرکز هماهنگی مقابله با فاجعه در ناتو داشت، با یک هواپیمای متعلق به نیروی هوایی، یاریهای پزشکی را ارسال کردیم.

رئیس جمهور ترکیه همچنین در نامهای به نخست وزیر ایتالیا نوشت:

به نشانه دوستی، در روزهای گذشته یاری های پزشکی را به وسیله صلیب سرخ ترکیه به ایتالیا ارسال نموده بودیم. در پی درخواست ایتالیا از مرکز هماهنگی مقابله با فاجعه در ناتو برای یاری نیز به وسیله مجاری نظامی خود مجدداً یاری هایی ارسال شد.

علاوه بر این، در مقابله با شیوع این ویروس در ایتالیا و در راستای یاری های پزشکی هر یاریی که از دستمان بر آمده عرضه داشته ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 407

به "نامه اردوغان به سران اسپانیا و ایتالیا در پی یاری های پزشکی این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه اردوغان به سران اسپانیا و ایتالیا در پی یاری های پزشکی این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید