مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مجازات هکر ترکیه ای تا استقبال از گوشی تاشو موتورولا

به گزارش سفر به مالزی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مجازات هکر ترکیه ای تا استقبال از گوشی تاشو موتورولا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه لحظه آخری در خاطراتتان ثبت کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هکر ترکیه ای که در سال 2017 اقدام به باج خواهی علیه اپل نموده بود، در دادگاه محکوم اعلام شد این در حالی است که پرونده وی دو سال در حالت بلاتکلیفی قرار داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر با انتشار بیانیه ای در وبلاگ حفظ حریم شخصی خود ، از کشف یک آسیب پذیری امنیتی در برنامه اندرویدی خود اطلاع داد. موضوعی که امیت تغییر رمز را برای کاربران اندرویدی شاخص تر می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از کاربران منتظرند تا به روزرسانی های جدیدی برای گوشی های خود دریافت نمایند و این موضوع به ویژه برای کاربران گوشی هایی مثل گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس 5G اهمیت دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فقط چند هفته پس از آن که شرکت اپل پذیرفت که سری آیفون 11 موقعیت مکانی شما را آنالیز می نماید(حتی اگر آن را غیرفعال کنید) و مرورگر اندروید کروم نیز تقریبا داده های مهم کاربران را رصد می نماید، اکنون پژوهش های جدید نشان می دهند که اطلاعات ده ها میلیون نفر در خطر است. اطلاعاتی که به . داده های موقعیت مکانی مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت موتورولا گفت که به دلیل تقاضای بیش از انتظار، عرضه گوشی تاشو موتورولا به بازار با تأخیری پیش بینی نشده همراه خواهد شد.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 118

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مجازات هکر ترکیه ای تا استقبال از گوشی تاشو موتورولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مجازات هکر ترکیه ای تا استقبال از گوشی تاشو موتورولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید