مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمدید شد خبرنگاران

به گزارش سفر به مالزی، مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تا امروز، 10 اسفندماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمدید شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای متقاضیان به ویژه در شرایط همه گیری کووید-19 تمدید مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان را تا 10 اسفند ماه بیان کرد.

داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته های مرتبط با رشته های تحصیلی بهداشت عمومی، پرستاری، بهداشت محیط و مامایی مجاز به ثبت نام در آزمون بهورزی نیستند و هر زمان خلاف آن اثبات گردد، از ادامه مراحل پذیرش حذف و در صورت اشتغال بکار، قرارداد آن ها لغو و برابر مقررات ملزم به پرداخت خسارت وارده به دانشگاه است.

پذیرش دانشجویان به عنوان بهورز ممنوع است و در صورت احراز قبولی، پذیرش نهائی آن ها مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم فارغ التحصیلی و عدم امکان دریافت هرگونه مدرک قبل از آغاز کلاس های بهورزی است.

در صورت عدم ارائه گواهی مذکور و یا تردید در صحت گواهی، این دانشگاه از دانشگاه محل تحصیل، مدارک لازم را دال بر تایید تعداد واحد های گذرانده شده (تا زمان برگزاری آزمون) و عدم امکان دریافت هرگونه مدرک تحصیلی دانشگاهی در رشته پذیرفته شده اخذ می گردد.

به منظور اطمینان از اجرای این فرآیند دانشگاه علاوه بر موارد پیشگفت از داوطلبان تعهد مورد لزوم مبنی بر عدم برخورداری از شرایط دریافت مدرک تحصیلی را اخذ می گردد.

پذیرش افراد متعهد خدمت و کلیه افرادی که شرایط به کارگیری و استخدام را به عنوان بهورز در خانه بهداشت اعلام شده ندارند، ممنوع است. بدیهی است در صورتی که اجرای تعهد خدمت و متعاقبا استخدام فرد مذکور در خانه بهداشت مجاز باشد، بکارگیری این افراد در خانه بهداشت مورد نظر مشروط بر اخذ تعهدات مورد لزوم و امکان بکارگیری به شکل قرارداد انجام کار مشخص و حسب مورد به صورت قرارداد پیمانی مقدور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1024

به "مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمدید شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام پذیرش بهورز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تمدید شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید