مقاله: تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا

به گزارش سفر به مالزی، برای اخذ پذیرش از کالج های کانادا نیازی به ارائه مدرک زبان IELTS نیست و شما می توانید دوره های آموزش زبان خود را در کالج بگذرانید. توجه کنید که شما تا مقطع لیسانس می توانید در کالج های کانادا تحصیل کنید و در صورتی که مدرک فوق لیسانس و یا بیشتر دارید، مجاز به ثبت نام در کالج های کانادا نیستید. شهریه کالج های این کشور معمولا سالانه از 15 تا 20 هزار دلار کانادا متغیر است. میزان شهریه به کالج مورد نظر و رشته انتخابی شما بستگی دارد.

مقاله: تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا

برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های این کشور و اخذ ویزای تحصیلی کانادا، حتما باید مدرک زبان ارائه شود؛ آیلتس برای ایالات انگلیسی زبان و PTE برای ایالات فرانسوی زبان. نوع مدرک زبان و نمره آن به رشته انتخابی شما در دانشگاه بستگی دارد. اگر دارای مدرک دانشگاهی هستید، برای ادامه تحصیل در کانادا، مدارک شما باید توسط سیستم WES به تائید برسد.

دانشگاه ها در کانادا بر مهارت های تحلیلی، برنامه های آموزشی و حرفه ای و توانایی درک و استفاده از اطلاعات متمرکز هستند. دانشجویان این دانشگاه ها، در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فارغ التحصیل می شوند. دوره های آموزشی در دانشگاه ها حدودا بین 3 تا 4 سال است؛ به همین خاطر تحصیل در دانشگاه های کانادا گزینه جذابتری برای دانشجویان بومی و دانشجویان بین المللی است. همانطور که انتظار می رود تحصیل در دانشگاه ها گران تر از تحصیل در کالج است، اما دانشجویان برای مقاطع فوق لیسانس و دکترا می توانند از کمک های مالی دانشگاه استفاده کنند.

منبع مقاله: تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا

انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1346

به "مقاله: تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تفاوت کالج و دانشگاه در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید