معمای قیمت نان!

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/البرز معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در پاسخ به اینکه چه زمانی قرار است قیمت تازه نان ابلاغ گردد، شرح داد: رایزنی ها در این خصوص در حال اجرا است و به محض صدور مجوز، نرخ تازه انواع نان به واحدها ابلاغ می گردد.

معمای قیمت نان!

کوروش مرادی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان به وسیله بعضی واحدها خودسرانه و بدون ابلاغ رسمی انجام شده، اظهار کرد: بیشترین تعداد شکایات و تشکیل پرونده در شهریور ماه مربوط به تخلفات و گرانفروشی نان بوده است.

وی ادامه داد: روزانه با بسیاری از متخلفان برخورد قانونی لازم صورت می گیرد و در صورت تکرار تخلف نسبت به پلمب آنها اقدام می گردد.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی قرار است قیمت نو نان ابلاغ گردد، شرح داد: رایزنی ها در این خصوص در حال اجرا است و به محض صدور مجوز، نرخ نو انواع نان به واحدها ابلاغ می گردد.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه با تمهیدات انجام شده دیگر شاهد تشکیل صف مرغ نیستیم، گفت: خوشبختانه قیمت مرغ در واحدهای عرضه به نرخ مصوب دولتی نزدیک شده و با این اوصاف تا حد زیادی از التهابات بازار کاسته شده است.

این مسئول بعلاوه به گرانی مجدد تخم مرغ اشاره نمود و اضافه نمود: این مسئله صرفا مختص البرز نیست و کل کشور را درگیر نموده است و در پی تامین مقادیری تخم مرغ با نرخ دولتی از سوی جهاد کشاورزی هستیم تا به وسیله بازار روزها توزیع گردد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به گلایه بعضی از شهروندان در مورد تغییر اتیکت های قیمت کالاها به وسیله بعضی واحدها گفت: جرم این کار بیشتر از گرانفروشی است و در صورت مشاهده بدون هیچ اغماضی برخورد می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1306

به "معمای قیمت نان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای قیمت نان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید