مستمری ماهیانه مددجویان کمیته امداد 62 درصد افزایش یافت

به گزارش سفر به مالزی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 62 درصدی سرانه پرداختی به مستمری بگیران مددجوی این کمیته اطلاع داد.

مستمری ماهیانه مددجویان کمیته امداد 62 درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 62 درصدی سرانه پرداختی به مستمری بگیران مددجوی این کمیته اطلاع داد.

حسین خدرویسی اضافه کرد: بر این اساس مستمری پرداختی در نظر گرفته شده برای یک نفر 150 هزار تومان، 2 نفر 500 هزار تومان، سه نفر 700 هزار تومان، چهار نفر 900 هزار تومان و خانواده های پنج نفره به بالا یک میلیون و 100 هزار تومان مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش یاد شده از اردیبهشت ماه جاری انجام می گردد، اضافه کرد: ما به تفاوت مستمری فروردین ماه نیز پس از تامین اعتبار در ماه های آینده پرداخت میگردد.

خدرویسی با بیان اینکه افزایش اعلام شده شامل همه مدجویان از جمله مددجویان تبصره 14 خواهد شد، اضافه کرد: در حال حاضر کمیته امداد 120 نوع خدمات در حوزه های مختلف به مددجویان ارائه می دهد.

وی گفت: بعضی از خدمات ارائه شده به مددجویان در حوزه بهداشت و درمان یاری هزینه تحصیلی، آموزش، اشتغال، جهیزیه، تسهیلات قرض الحسنه و سایر خدمات است.

معاون کمیته امداد(ره) گفت: هم اکنون حدود 2 میلیون و 300 هزار خانوار در قالب پنج میلیون نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1147

به "مستمری ماهیانه مددجویان کمیته امداد 62 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستمری ماهیانه مددجویان کمیته امداد 62 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید