محصول نو تویوتا همه را غافلگیر می نماید

به گزارش سفر به مالزی، تویوتا این روزها دوباره برای تسلط هرچه بیشتر بر بازارهای اروپا و امریکا خیز برداشته است و مثل همواره محصولاتی باکیفیت را روانه بازار نموده که کمتر خودروسازی توان رقابت با آن را دارد. اما یکی از مدل های نوستالژیک این غول خودروسازی تویوتا کرولا است و این بار نیز مدل تازه آن حسابی دل ربایی نموده است، اما این کرولا کجا و آن کرولایی که پیشتر دیده اید کجا.

محصول نو تویوتا همه را غافلگیر می نماید

این نسخه اروپایی تازه رونمایی شده تویوتا کرولا که سال 2022 فروخته می گردد، ورودیِ جدیدی به رقابتی ترین بخش بازار اروپا است. این مدل کراس اوور است با 5 جایگاه در میزان قشقایی که جادارتر و کاربردی تر از C-HR و پرفروش تر و جمع و جورتر از RAV4 است. موتورش 2 لیتری است و قدرت به وسیله گیربکسی CVT به چهارچرخ منتقل می گردد.

تغییرات در سیستم هیبریدی که اکنون در نسل پنجم خود قرار گرفته است، شامل بسته باتری قدرتمندتر و درعین حال بسیار سبک تر و گیربکس مجدد کالیبره شده است. قدرت موتور آن حداکثر 196 اسب بخار و صفر تا صدش 1.8 ثانیه است. کرولا کراس اوور قرار نیست جایگزین هیچ مدلی در مجموعه تویوتا گردد و جای خود را در کنار سایر محصولات حفظ می نماید. هنوز قیمت تقریبی آن هم اعلام نشده است.

آگهی های خرید و فروش تویوتا

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1611

به "محصول نو تویوتا همه را غافلگیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول نو تویوتا همه را غافلگیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید