لیگ برتر انگلیس، لغزش دوباره چلسی و ششمین پیروزی متوالی لیورپول

به گزارش سفر به مالزی، در شبی که چلسی در ملاقات مقابل اورتون دو امتیاز از دست داد، لیورپول فاصله خود را با آبی های لندن به سه امتیاز رساند و در رده دوم جدول لیگ جزیره باقی ماند.

لیگ برتر انگلیس، لغزش دوباره چلسی و ششمین پیروزی متوالی لیورپول

به گزارش خبرنگاران، هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر انگلیس پنجشنبه شب با دو ملاقات به انتها رسید که در یکی از آنها چلسی با تساوی یک - یک مقابل اورتون متوقف شد. در این مسابقه آبی های لندن ابتدا با گل میسون ماونت در دقیقه 70 از حریف پیش افتادند، اما شاگردان رافائل بنیتس در دقیقه 74 با گلزنی جرارد برانت ویت به بازی برگشتند.

چلسی که در سه هفته اخیر لیگ جزیره تنها یک بار طعم پیروزی را چشیده است، با 37 امتیاز در رتبه سوم و اورتون با 14 امتیاز، در جایگاه چهاردهم جدول ماندنی شدند.

بعلاوه لیورپول در استادیوم آنفیلد پذیرای نیوکاسل بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. ونجو شلوی در دقیقه 7 دروازه لک لک ها را گشود، اما لیورپول با گلزنی دیوگو ژوتا در دقیقه 21، محمد صلاح در دقیقه 25 و ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 87، ششمین برد متوالی خود را به دست آورد.

شاگردان یورگن کلوپ با این رجحان، 40 امتیازی شدند و با حفظ فاصله یک امتیازی خود با منچسترسیتی صدرنشین، در رده دوم جدول باقی ماندند. نیوکاسل هم با 10 امتیاز همچنان در جایگاه نوزدهم جدول ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1442

به "لیگ برتر انگلیس، لغزش دوباره چلسی و ششمین پیروزی متوالی لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، لغزش دوباره چلسی و ششمین پیروزی متوالی لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید