عقب نشینی ناگهانی ائتلاف سعودی از منطقه ها مختلف الحدیده، پیشروی نیروهای یمنی در مأرب

به گزارش سفر به مالزی، منابع یمنی ازعقب نشینی ناگهانی ائتلاف سعودی از منطقه ها مختلف الحدیده خبر دادند.

عقب نشینی ناگهانی ائتلاف سعودی از منطقه ها مختلف الحدیده، پیشروی نیروهای یمنی در مأرب

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعضی منابع میدانی به شبکه خبری المیادین گفتند که ائتلاف سعودی از منطقه ها مختلف الحدیده به سمت بخش المخا در غرب استان تعز عقب نشینی نموده است.

این منابع به شبکه خبری المیادین گفتند که نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی، به صورت غافلگیر کننده ای، از دهها موضع خود در الحدیده خارج شده اند.

منابع مذکور تأکید کردند که احتمالا هدف از عقب نشینی نیروهای ائتلاف از الحدیده، یاری به نیروهای دولت مستعفی یمن و حزب الاصلاح در مأرب است.

و خبر دیگر اینکه وبگاه البوابه الیمنیه الاخباریه از آزادسازی منطقه راهبردی الفلج در شهرستان وادی عبیده در جنوب مارب خبرداد.

طبق این گزارش، نیروهای یمنی به نزدیکی محله های جنوبی شهر مأرب رسیده اند و شمار زیادی از نیروهای دولت مستعفی به مرکز این شهر گریختند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با بعضی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی گناه نتیجه ای برای رژیم سعودی نداشته است.

تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن تا به امروز موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1391

به "عقب نشینی ناگهانی ائتلاف سعودی از منطقه ها مختلف الحدیده، پیشروی نیروهای یمنی در مأرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی ناگهانی ائتلاف سعودی از منطقه ها مختلف الحدیده، پیشروی نیروهای یمنی در مأرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید