طوفان اُتاوا را درنوردید

به گزارش سفر به مالزی، بعدازظهر روز گذشته (یک شنبه) وقوع یک طوفان در منطقه شرقی اُتاوا، پایتخت کانادا منجر به ریشه کن شدن درختان و آسیب دیدن بعضی از خانه های این شهر شد.

طوفان اُتاوا را درنوردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

طبق اعلام اداره محیط زیست کانادا، بادهای شدید و وقوع گردباد در اُتاوا منجر به سقوط سقف خانه ها و ریشه کن شدن درختان شده و آوارهای به جا مانده از این طوفان منجر به بسته شدن بسیاری از خیابان ها و بزرگراه های این شهر در بعدازظهر روز گذشته شد. هرچند تمامی این خیابان ها و بزرگراه ها تا ساعت 9 شب گذشته به وقت محلی مجددا باز شد.

با وجود خرابی های بسیار به جا مانده از این طوفان، پلیس کانادا هیچ گزارشی مبنی بر کشته یا زخمی شدن هیچ کسی را در این طوفان اعلام نکرده است.

پایتخت کانادا پس از وقوع سیلاب هایی در اوایل بهار امسال، هنوز در شرایط اضطراری قرار گرفته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری شینهوا، طی روزهای گذشته طوفان های ویرانگر متعددی، ایالات متحده آمریکا در همسایگی کانادا را نیز درنوردیده اند. طبق اعلام مقامات آمریکا، طی 13 روز اخیر تا روز آدینه به طور میانگین روزانه 27.5 طوفان در آمریکا به وقوع پیوسته است.

منبع: خبر فوری
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 305

به "طوفان اُتاوا را درنوردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان اُتاوا را درنوردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید