شیوع کرونا در فرانسه پیش از اعلام رسمی در چین بوده است

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، بیمارستانی در فرانسه با آنالیز دوباره بعضی نمونه های آزمایشگاهی از بیماران در اواخر سال گذشته میلادی اعلام نموده که مدت ها پیش از اعلام رسمی شیوع کرونا در فرانسه و حتی چین، بیمارانی با علائم کرونا در حومه پاریس مشاهده شده بود.

شیوع کرونا در فرانسه پیش از اعلام رسمی در چین بوده است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در این ارتباط دکتر ایو کوهن، رئیس بیمارستانی در حومه پاریس اعلام نموده که در حال آنالیز نمونه هایی از بیمارانی است که در ماه دسامبر سال گذشته با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه نموده بودند، اما آنفولانزا نداشته اند.

این مقام بهداشتی در عین حال تائید نموده که حداقل نتیجه آزمایش یکی از بیمارانی که در 27 دسامبر در این بیمارستان بستری بوده است، حال با آنالیز دوباره آزمایش های کرونا، مثبت شده است.

تا کنون در فرانسه بیش از 25 هزار نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده اند و تا با تائید مثبت مورد ابتلاء به کرونا در این کشور از 27 دسامبر تعیین می گردد که شیوع کرونا در فرانسه مدت ها پیش از اعلام رسمی در این کشور شروع شده بود.

دولت فرانسه برای نخستین بار در 24 ژانویه یعنی حدود یک ماه بعد از زمانی که حال آزمایش کرونا در بیمارستانی در حومه پاریس مثبت شده، نخستین ابتلای به کرونا را گفت و حال تعیین شده حداقل یک ماه پیش از اعلام رسمی دولت فرانسه، شیوع کرونا در پاریس شروع شده بود.

از سوی دیگر مثبت شدن آزمایش کرونای یک بیمار در 27 دسامبر حتی یک هفته قبل از اعلام رسمی شیوع این بیماری در چین است و حال به نظر می رسد مدت ها قبل از اعلام رسمی شیوع کرونا در شهر ووهان چین، شیوع این بیماری در فرانسه نیز شروع شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 494

به "شیوع کرونا در فرانسه پیش از اعلام رسمی در چین بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع کرونا در فرانسه پیش از اعلام رسمی در چین بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید