شناسایی اشتباه چاپگرهای سه بعدی با هوش مصنوعی

به گزارش سفر به مالزی، فرایند فراوری محصولات مختلف با استفاده از چاپگرهای سه بعدی مستلزم صرف زمان زیادی است و شناسایی خطاهای این فرایند با استفاده از یک ابزار هوش مصنوعی ممکن است.

شناسایی اشتباه چاپگرهای سه بعدی با هوش مصنوعی

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تا به حال برای کنترل مسائل و خطاهای چاپگرهای سه بعدی چاره ای جز آنالیز فرایند کار آنها با استفاده از ناظران انسانی وجود نداشت. اما یک ابزار هوش مصنوعی می تواند برای آنالیز این موضوع جایگزین انسان ها گردد.

این ابزار هوش مصنوعی توسط یک شرکت نوپا به نام دلکوز سیستمز در کالیفرنیا فراوری شده و AIMS نام دارد. این ابزار مجهز به یک دوربین برای آنالیز لایه های مختلف مواد قرار گرفته بر روی هم با چاپگر سه بعدی و پردازنده کورتکس ای 53 شرکت ای آر ام است.

تأمین برق این ابزار با استفاده از کابل یو اس بی انجام می گردد و به حسگر محل خروج لایه های چاپی چاپگر سه بعدی متصل می گردد. این ابزار با دوربین خود با دقت نحوه حرکت و قرارگیری لایه های مختلف چاپی را زیر نظر می گیرد و با هوش مصنوعی آنچه که می بیند را تحلیل می نماید. در نهایت به محض مشاهده هرگونه خطا در فرایند چاپ سه بعدی محل وقوع خطا معین شده و از ادامه کار جلوگیری می گردد.

کل فرایند خطایابی و توقف آن 15 تا 20 ثانیه طول می کشد و برای این کار به اینترنت هم نیازی نیست. قیمت این ابزار 120 دلار است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 786

به "شناسایی اشتباه چاپگرهای سه بعدی با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی اشتباه چاپگرهای سه بعدی با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید