شمار مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان از مرز 30 هزار نفر گذشت

به گزارش سفر به مالزی، سایت رسمی StopCov گرجستان امروز (دوشنبه) گزارش داد: مجموع مبتلایان به کووید 19 در این کشور به 30 هزار و 303 نفر رسیده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان از مرز 30 هزار نفر گذشت

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

بنا بر این گزارش، در دو روز اخیر بالاترین شاخص ابتلای به ویروس کرونا که در گرجستان به ثبت رسیده، به ترتیب یک هزار و 928 و یک هزار و 827 نفر در روز بوده است.

تا به حال 11 هزار و 370 نفر از مجموع مبتلایان به کووید 19 در گرجستان درمان و از بیمارستان ترخیص شده اند و 215 نیز در اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند. این در حالی است که در اوایل مهر ماه جاری شمار جان باختگان کووید 19 در گرجستان نزدیک به 30 نفر اعلام شده بود.

گرجستان با جمعیت نزدیک به چهار میلیون نفر از ابتدای بروز همه گیر بیماری کووید 19 توانسته بود، گامهای موثری برای مقابله با شیوع این بیماری در این کشور بردارد و یکی از کشورهای سبز از لحاظ همه گیر کرونا در منطقه به شمار می رفت.

سازمان های بهداشتی گرجستان در اوایل مهر ماه جاری درباره افزایش موارد ابتلای به ویروس کرونا در این کشور هشدار داده و پزشکان نیز خواهان تجهیز و اختصاص مراکز درمانی و بیمارستان ها در این کشور برای ارایه خدمات به بیماران شده بودند.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان اگر چه در اوایل مهر ماه نزدیک به پنج هزار نفر بود، ولی این میزان در حال حاضر از30 هزار نفر گذشته است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 739

به "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان از مرز 30 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به ویروس کرونا در گرجستان از مرز 30 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید