سندرز: به رئیس جمهوری احتیاج داریم که در برابر کرونا تسلیم علم باشد

به گزارش سفر به مالزی، به گزارش خبرنگاران، برنی سندرز سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا امروز شنبه در پیامی توئیتری باز هم نحوه مدیریت ویروس کرونا در این کشور توسط ترامپ را آماج انتقاد خود قرار داد.

سندرز: به رئیس جمهوری احتیاج داریم که در برابر کرونا تسلیم علم باشد

سناتور دموکرات ایالت ورمونت آمریکا در این خصوص نوشت: ما باید جو بایدن را انتخاب کنیم؛ زیرا نیازمند رئیس جمهوری هستیم که بر خلاف ترامپ، در راستای مقابله با این همه گیری به علم گوش می دهد.

وی پیشتر نیز در پیامی در این خصوص تأکید نموده بود: خیر، آقای رئیس جمهور ما کووید -19 را دور نمی زنیم. همین دیروز، ما یک رکورد جدید ثبت کردیم. اگر شما به دانشمندان گوش داده و توصیه های آنها را می پذیرفتید، تعدادزیادی آمریکایی که بر اثر این ویروس جان خود را از دست دادند، امروز زنده بودند. ترامپ باید (در انتخابات) شکست بخورد.

این در حالیست که وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در دنیا را اعلام می نماید، ساعاتی پیش درباره آمریکا نوشت که شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید 19) در آمریکا با افزایش قابل توجهی در شبانه روز گذشته از 235 هزار نفر هم گذشت.

وبگاه وُرلد میترز در این خصوص خاطرنشان کرد: آخرین شمار مبتلایان به این ویروس 9 میلیون و 321 هزار و 122 نفر و تعداد قربانیان نیز به 235 هزار و 204 تَن افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این وبگاه، آمریکا با این آمار در صدر فهرست کشورهای دارای بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در دنیا واقع شده است.

لازم به ذکر است، خبرگزاری رویترز پیشتر خاطرنشان کرد که افزایش بی سابقه موارد ابتلاء به کرونا در آمریکا، ظرفیت بیمارستان ها را به مرز انفجار رسانده و تنها در روز آدینه، آمار روزانه ابتلاء رکورد جدید بیش از 100 هزار مورد را ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 794

به "سندرز: به رئیس جمهوری احتیاج داریم که در برابر کرونا تسلیم علم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز: به رئیس جمهوری احتیاج داریم که در برابر کرونا تسلیم علم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید