سفری به کائو سم رو یوت، جواهر درخشان گردشگری تایلند

به گزارش سفر به مالزی، تایلند از جمله مقاصد دنیاگردی پرطرفداری است که سالانه میزبانی هزاران دنیاگرد مشتاق را از سرتاسر دنیا برعهده دارد. جاذبه های توریستی متعدد، طبیعت بکر و دیدنی و آداب و سنن و فرهنگ این کشور، از جمله دلایل محبوبیت این کشور توریستی است. این بار به سراغ یکی از این جاذبه های دنیاگردی رفته و کمی بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

سفری به کائو سم رو یوت، جواهر درخشان گردشگری تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

پارک ملّی کائو سم رو یوت ()، پارک دریایی زیبایی است که در استان پرچوئاپ تیری خان () در کشور تایلند واقع شده است. محیطی زیبا و چشم نواز که به خلیج تایلند اشرافی کامل دارد.

تایلند بیش از هر چیز دیگر به واسطه طبیعت زیبا، سحرانگیز و مبهوت نماینده خود مورد توجه قرار گرفته است. جایی که هزاران تپّه ساخته شده از سنگ های آهکی که تاجی از درختان سرسبز بر سردارند، با عشوه و ناز از گوشه و کنار سر برآورده و خالق صحنه هایی خیال انگیز و رویایی شده اند. این پارک ملّی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این پارک علاوه بر برخورداری از جنگل های انبوه، دارای حیات وحشی غنی و تماشایی نیز است. سواحل ماسه ای آن درخشان و مسیرهای پیاده رویش، خاطره انگیز هستند. مسیرهایی که دیدی عالی به اطراف داشتهذهن را درگیر خود می نمایند. جایی که گویی درست در میان افسون طبیعت گام برمی دارید. چشم اندازهایی بکر که شما را به تحسین و ستایش وامی دارند.

اما آن چه بیش از هر چیز دیگر این پارک را در کانون توجهات قرار داده، غار تماشایی پرایا ناکون () است. تالار عظیم سنگی که حفر هایی در سقفش جای گرفته است. جایی که نور .خورشید اذن ورود گرفته و فضا را روشن و نورانی می نماید .

انوار طلایی خورشید در این محیط حال و هوایی دیگر یافته و وجه معنوی و روحانی خود را به نمایش می گذارند. شاید به همین دلیل است که غرفه سلطنتی باشکوهی در این قسمت ساخته شده است. جایی که تلفیق طبیعت و فرهنگ را به زیبایی هر چه تمام در معرض دید عموم قرار داده است.

به هر حال می توان گفت که با وجود این همه جذابیت طبیعی، گردشگری و عجیب، جای تعجب نیست که سفر به این ناحیه این گونه مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. علاوه بر این همه دیدنی های مهیج، مشاهده پرندگان مهاجر آبی، میمون های دوست داشتنی و البته فیل ها نیز در جای خود جالب توجه هستند.

در تمام طول سال می توان از این منطقه دیدن کرد ولی اگر مقصود اصلی مشاهده پرندگان مهاجر باشد، بین ماه ژانویه تا فوریه، بهترین زمان برای سفر به این ناحیه است.

امیدوارم از این سفر دیدنی نیز لذت برده باشید. منبع placestosee

منبع: کجارو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 686

به "سفری به کائو سم رو یوت، جواهر درخشان گردشگری تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری به کائو سم رو یوت، جواهر درخشان گردشگری تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید