تور فرانسه ارزان: سال 2018، پاریس بیشترین رشد گردشگری در 10 سال اخیر را دارد

به گزارش سفر به مالزی، پاریس و رشد توریستی

پاریس با اقداماتی که انجام داده امیدوار است تا در سال 2018 بتواند رشد چشگیری در زمینه توریستی در 10 سال اخیر به دست بیاورد. پاریس همواره تعداد زیادی توریست تازه دارد که به این شهر می فرایند تا توریستی واقعی را در محبوب ترین شهر دنیا تجربه نمایند. این شهر با اقداماتی که انجام می دهد سعی می نماید همواره دستاوردهای تازه ای را رو کند تا توریستانش سال به سال بیشتر شوند. سال 2017 تعداد توریستان پاریس به 23 میلیون نفر رسید و مسئولان را امیدوار کرد تا بتوانند در سال 2018 هم این رقم را افزایش دهند و بزرگ ترین دستاورد را بسازنند. یکی از شرکت های توسعه توریستی فرانسه به نام Atout France می خواهد رویداد های هیجان انگیزی را به راه بیندازد تا سال 2018 را برای توریستان سالی لذت بخش و در عین حال هیجان انگیز گردد. در ادامه این خبرخبرنگاران را همراهی کنید.

تور فرانسه ارزان: سال 2018، پاریس بیشترین رشد گردشگری در 10 سال اخیر را دارد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

تعدادی از برنامه های منحصربفرد سال جاری شامل رویدادهای ورزشی بزرگ، برگزاری سالگردهای تاریخی باشکوه، افتتاح هتل های لوکس، برپایی نمایش های فرهنگی و .. است. البته این ها همه آن امکاناتی نیست که قرار است این شرکت برایتان به وجود بیاورد؛ درست کردن شهر نور، پروسعت تر کردن منطقه بازدید، افزایش مسیرهای مستقیم به سمت پاریس و … تعدادی دیگر از این اقدامات است. حتما می توانید تصور کند که اگر سال جاری با تور پاریس همراه شوید چه اتفاقات هیجان انگیزی انتظارتان را می کشد، محبوب ترین شهر جهان همواره در پی راه هایی است تا پاریس را خاطره انگیز تر کند و سفری ماندگار را برایتان بسازد. سال جاری پاریس متحول شده را می بینید؛ دیگر در بیشتر قسمت های شهر وای فای پرسرعت در اختیارتان است. برای تسهیل در مهاجرت راهنمای تور های گردشگری چندین برابر می شوند و با رفتن به مترو، تابلوها و اطلاعیه ها را به چند زبان مختلف می بینید.

چه شمایی که هر چند وقت یک بار دلتان هوای پاریس را می نماید و چه آن هایی که برای اولین بار است که می خواهند قدم به این شهر رمانتیک بگذارند در هر صورت شهر دستاوردهای نوی را برایتان رو می نماید که در ادامه شما را با تعدادی از آن ها آشنا می کنیم:

وقایع مهم پاریس در سال 2018

آگوست: هر 4 سال یک بار در ماه آگوست پاریس جشن باشکوهی را به خود می بیند که درون مایه اش احترام و برابری است. اینطور که برآورد شده آگوست سال جاری 15 هزار نفر از 70 کشور جهان به پاریس می فرایند تا عضوی از این بازی های هیجان انگیز باشند. چه ورزشکار باشید و چه بازدید نماینده می توانیددر یکی از 36 رشته ورزشی که در آن ها از امکانات ویژه ای استفاده شده شرکت کنید.

سپتامبر: اگر علاقمند به بازی های گلف آن هم در سطح جهانی هستید سپتامبر پاریس را از دست ندهید. این برای دومین بار است که یکی از مهمترین مسابقات گلف جهان در قاره اروپا انجام می شود پس این فرصت را روی هوا بزنید و خودتان را به فرانسه برسانید تا شاهد یکی از هیجان انگیزترین بازی های جهان باشید.

اکتبر: عاشقان ماشین های لوکس یا کلاسیک حتما می دانند که در پاریس هر دو سال یک بار نمایشگاه ماشین برپا می شود. سال جاری اما این نمایشگاه رنگ و بوی دیگری دارد چون Mondial de lAutomobile می خواهد بیستمین سالگرد افتتاحش را در مرنامی باشکوه جشن بگیرد. اگر تماشای اتومبیل ها را دوست دارید و یا تاجری حرفه ای هستید نمایشگاه از شما استقبال گرمی خواهد نمود.

از چه آثار فرهنگی ای رونمایی می شود؟

  • از فوریه تا ژوئن (بهمن تا خرداد) به موزه Marmottan Monet بروید تا با تماشای آثار هنری خلاقانه که در میان آن ها تعداد زیادی شاهکار هنری هست غافلگیر شوید. اگر هنر دوست هستید و امکان سفر به پاریس را دارید به هیچ وجه فرصت بازدید از این نمایشگاه هنری را نادیده نگیرید.
  • پاریس سالن تئاتری به نام لا اسکالا دارد که قدمتش به سال 1874 برمی شود. قرار است که در مارس (اسفند) سال جاری کار بازسازی این تئاتر به طور کامل به انتها برسد و دوباره محل برگزاری نمایش های مختلف شود اما این بار یک رستوران با غذاهای خوشمزه هم به آن اضافه شده که می تواند انگیزه خوبی برای شکم گردان شود.
  • شاید برایتان جالب باشد که بدانید شهر موزه های رنگارنگ، یک موزه دیجیتال هنرهای زیبا به نام LAtelier des Lumieres هم دارد که مورد بازسازی قرار گرفته و آماده حضور هنردوستان است. تا چند ماه دیگر و با فرا رسیدن بهار 2018 می توانید از دو منطقه این موزه به طور کامل تماشا کنید.

سال جاری چه رستوران های نوی در پاریس افتتاح می شود؟

  • قرار است در هتل نو Lutetia رستورانی با محیطی متفاوت افتتاح شود که سه سرآشپز معروف آن را می گردانند پس در آنجا انتظار طعم های خوشمزه و متفاوت را داشته باشید.
  • برای تجربه رستوران La Girafe باید کمی بیشتر منتظر بمانید. آشپزی روی پشت بام تجربه هیجان انگیز این رستوران است که باید تا نوامبر (آبان) برای افتتاح آن صبر کنید.

سال جاری چه هتل های نوی در پاریس افتتاح می شود؟

  • سه سال انتظار بالاخره تمام شد! بهار سال جاری هتل Lutetia با 184 اتاق افتتاح می شود. این هتل امکانات خوب و نوی دارد که قرار است آن را تبدیل به یکی از برترین های شهر نمایند.
  • اگر شما هم عاشق هتلی نو با منظره برج ایفل هستید خبر خوبی برایتان داریم: هتل Brach Paris شما را به آرزویتان می رساند. این هتل لوکس با باغ و استخری که دارد مطمئنا از هتل هایی است که می توان آینده خوبی را برایش تصور کرد.
منبع: الی گشت
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1534

به "تور فرانسه ارزان: سال 2018، پاریس بیشترین رشد گردشگری در 10 سال اخیر را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: سال 2018، پاریس بیشترین رشد گردشگری در 10 سال اخیر را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید