رشد7 هزار واحدی شاخص بورس، افزایش تقاضا در معاملات امروز

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران : بورس تهران امروز بیش از 7 هزار واحد صعود کرد؛ بهبود تقاضا در معاملات امروز مشهود است و بازار با روندی مثبت شروع به کار نموده است.

رشد7 هزار واحدی شاخص بورس، افزایش تقاضا در معاملات امروز

به گزارش خبرنگاران، در شروع معاملات بازار سرمایه شاخص کل سبزپوش شد و با صعود 7 هزار و 400 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 165 هزار واحد نهاده شد . شاخص کل هم وزن هم سبزپوش شد و با افزایش 646 واحدی 419 هزار و 529 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نمادهای فملی، فولاد و فارس بیش ترین تأثیر مثبت و نمادهای حکشتی، فخاس و خبهمن بیشترین اثر منفی را بر فرایند حرکت شاخص گذاشته اند.

شرایط نمادها در ابتدای معاملات

بهبود تقاضا در معاملات امروز مشهود است و بازار با فرایندی مثبت شروع به کار نموده است.

معاملات گروه فلزات اساسی مثبت و پرتقاضا دنبال می گردد. اقبال سهامداران به ذوب، سهم را امروز هم با پیشروی بیش از 5 درصدی قیمت همراه کرد. فملی با رشد بیش از 2 درصدی در قیمت 1263 تومان داد و ستد می گردد. فولاد در محدوده 1230 تومان جهش 2.5 درصدی را تجربه می نماید. فاسمین، فخوز، کاوه و سایر نمادها نیز در مدار مثبت در حال معامله هستند.

در خبرنگاران ببینید:هشتگ بورس سپر تورم درست بود ؟

در معاملات امروزِ پالایشی ها قدرت تقاضا بیش از دیگر گروه ها حس می گردد. به طوری که نماد شبندر با جهش بیش از 4 درصدی در قیمت 1998 تومان قرار گرفته است. شپنا با رشد بیش از 3.5 درصدی در حال داد و ستد در قیمت 1000 تومان است. شتران در محدوده 776 تومان پیشروی بیش از 2 درصدی را تجربه می نماید.

در حال تکمیل...

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1168

به "رشد7 هزار واحدی شاخص بورس، افزایش تقاضا در معاملات امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد7 هزار واحدی شاخص بورس، افزایش تقاضا در معاملات امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید