رحمانی فضلی: نظارت بر زنجیره فراوری و عرضه کالا جدی دنبال می گردد

به گزارش سفر به مالزی، وزیر کشور با تاکید بر ضعف نظارت بر قیمت ها گفت: مقرر شد توزیع کالا های اساسی، خود کالا از منظر بخش کلان تا خرد، زنجیره فراوری و عرضه کالا مورد نظارت جدی قرار گیرد.

رحمانی فضلی: نظارت بر زنجیره فراوری و عرضه کالا جدی دنبال می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در انتها جلسه ستاد هماهنگی تبلیغات مالی کشور گفت: مهمترین موضوع در جلسه امروز، بحث افزایش قیمت ها و گرانی ها در حوزه کالا و مسکن بود.

وی ادامه داد: در این جلسه همه دستگاه های مربوطه دعوت و دلایل افزایش قیمت در ارز و کاهش واردات و موضوع تبلیغات مطرح شد.

رحمانی فضلی گفت: ما در خصوص کالا های اساسی هیچگونه مسئله ای نداریم و به لطف خداوند هم ثبت سفارش ها و هم برنامه های تامین به گونه ای است که برابر احتیاج و بلکه بیشتر از آن است.

وزیر کشور اعلام کرد: ما سال جاری ده درصد افزایش خرید گندم نسبت به قبل داریم و تا آخر فصل خرید مسئله ای در این حوزه نداریم.

رحمانی فضلی با تاکید بر ضعف در نظارت گفت: مقرر شد ما نظارت بر توزیع کالا های اساسی، خود کالا از منظر بخش کلان تا خرد، زنجیره فراوری و عرضه کالا مورد نظارت جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر نظارت در بازار بیان داشت: سیاست های حوزه رسانه ای تعیین شد که رسانه های ما، در بیان مسائل و مسائل واقعیت ها را بگویند و شرایط را خوب تحلیل نمایند و دلایل را به صورت اساسی مطرح نمایند تا بتوانیم از این مقطع عبور کنیم.

وزیر کشور در خصوص گرانی در حوزه مسکن گفت: معاون وزیر مسکن در جلسه به دلایل گرانی مسکن و اجاره آن را اشاره نمود و برنامه های حمایتی مستاجرین و ساخت برای فراوری انبوه توضیحاتی داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 613

به "رحمانی فضلی: نظارت بر زنجیره فراوری و عرضه کالا جدی دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی فضلی: نظارت بر زنجیره فراوری و عرضه کالا جدی دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید