رابطه مستقیم مشکل بی خانمانی در آمریکا و توسعه کرونا

به گزارش سفر به مالزی، با توجه به ضرورت جلوگیری از افزایش ناگهانی تعداد افراد بی خانمان در سراسر آمریکا، افزایش تخلیه خانه های اجاره ای خطر توسعه هرچه بیشتر شیوع کرونا را در پی خواهد داشت.

رابطه مستقیم مشکل بی خانمانی در آمریکا و توسعه کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نیوزویک، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا 24 ژوئن ممنوعیت سراسری تخلیه خانه های استیجاری را از 30 ژوئن تا 31 ژوئیه تمدید کرد اما با وجود این اقدام، کارشناسان نگران پنج میلیون و 700 هزار تا هفت میلیون آمریکایی هستند که اجاره آنها عقب افتاده است.

محدودیت های فدرال در ارتباط با تخلیه خانه های استیجاری به دلیل عدم پرداخت اجاره بلافاصله پس از همه گیری ویروس کرونا در اوایل سال 2020 به اجرا گذاشته شد.

اولین مهلت قانونی در نظرگرفته شده برای این منظور از اواخر ماه مارس سال 2020 تا انتها ژوئیه همان سال به اجرا گذاشته شد.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا سپتامبر سال 2020 ممنوعیت های خود را در این زمینه به اجرا گذاشت که قرار بود 31 ژوئن انتها یابد اما رئیس این مرکز هفته گذشته از تمدید آن تا 31 ژوئیه خبر داد.

بررسی ها نشان می دهد با توجه به ضرورت جلوگیری از افزایش ناگهانی تعداد افراد بی خانمان در سراسر آمریکا، افزایش تخلیه خانه ها خطر توسعه هرچه بیشتر شیوع کرونا را در پی خواهد داشت.

این در حالی است که مالکان خانه ها به تمدید این ممنوعیت اعتراض و در نامه ای به دیوان عالی فدرال اعلام کرده اند که در چارچوب این ممنوعیت هر ماه بیش از 13 میلیارد دلار متحمل زیان مالی شده اند و در صورت ادامه آن به مدت یک سال، این رقم به 200 میلیارد دلار خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 1256

به "رابطه مستقیم مشکل بی خانمانی در آمریکا و توسعه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابطه مستقیم مشکل بی خانمانی در آمریکا و توسعه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید