دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمئی، 4 کشته

به گزارش سفر به مالزی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع بهمئی در کمتر از 48 ساعت اطلاع داد و گفت: 2 نفر از این افراد به ارتکاب قتل های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.

دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمئی، 4 کشته

سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این خبر اضافه نمود: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی منجر به قتل 4 نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب هایی از پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.

وی توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان، با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمئی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و کوشش شبانه روزی پیروز به شناسایی و دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان 4 قبضه اسلحه گرم و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 2 نفر از متهمان در بازپرسی های مقدماتی به ارتکاب قتلها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مصطفایی با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی استان و شهرستان، امنیت در منطقه برقرار است، اعلام کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 793

به "دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمئی، 4 کشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 6 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمئی، 4 کشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید