خبرنگاران 80 درصد از اعتبارات دانشکده علوم پزشکی خمین جذب شد

به گزارش سفر به مالزی، خمین - خبرنگاران - رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: 80 درصد از اعتبارات 244 میلیاردی این دانشکده در امسال معادل 197 میلیارد ریال جذب شده است .

خبرنگاران 80 درصد از اعتبارات دانشکده علوم پزشکی خمین جذب شد

دکتر مجتبی دیده دار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعتبارات آموزش دانشکده علوم پزشکی این شهرستان از منابع ملی نیز امسال 67 میلیارد ریال بوده که 48 میلیارد ریال معادل 72 درصد آن محقق شده است.

وی گفت: این دانشکده با 35 شرکت دارویی برای تامین داروهای مورد احتیاج شهروندان همکاری دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی خمین در پرداخت بدهی به شرکت های دارویی در کشور پیشتاز است، افزود: 48 میلیارد ریال از بدهی 60 میلیارد ریال بدهی دارویی این دانشکده تا کنون پرداخت شده است.

دیده دار گفت: به منظور جبران زحمات مدافعان سلامت در خمین با پیگیری اجرا شده معوقات کادر بهداشت و درمان این شهرستان از 12 ماه به چهار ماه کاهش پیدا نموده است.

وی افزود: 103 میلیارد ریال کارانه حوزه درمان و 12 میلیارد ریال کارانه حوزه بهداشت تا خاتمه شهریورماه امسال پرداخت شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: 120 میلیارد ریال نیز به منظور تامین تجهیزات مصرفی و حفاظتی نظیر ماسک برای کادر بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی خمین هزینه شده است.

خمین واقع در نوار جنوبی استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و یک مرکز درمانی و بستری برای خدمات رسانی دولتی به مردم در آن فعال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 952

به "خبرنگاران 80 درصد از اعتبارات دانشکده علوم پزشکی خمین جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 80 درصد از اعتبارات دانشکده علوم پزشکی خمین جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید