خبرنگاران 16 نفر در حادثه آتش سوزی سعادت آباد نجات یافتند

به گزارش سفر به مالزی، تهران- خبرنگاران- آتش سوزی در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی در محله سعادت آباد تهران به موقع مهار شد و 16 نفر نجات یافتند.

خبرنگاران 16 نفر در حادثه آتش سوزی سعادت آباد نجات یافتند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 10:07 امروز وقوع این حادثه در میدان فرهنگ به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی اضافه کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که آتش سوزی در قسمت پارکینگ این ساختمان و در اتاق سرایداری روی داده است.

وی با بیان اینکه بر اثر این آتش سوزی دود بسیار غلیظی این ساختمان را فرا گرفته بود و ساکنان به وسیله بالکن تقاضای یاری داشتند، اضافه کرد: گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار آتش و گروهی دیگر نیز با استفاده از نردبان و ماسک های اکسیژن وارد طبقات شدند.

ملکی ادامه داد: با کوشش آتش نشانان این حریق به سرعت مهار شد و آتش به خودروهای پارک شده سرایت پیدا نکرد و آتش نشانان 16 زن و مرد را از داخل ساختمان خارج کردند.

به گفته وی تعدادی از این افراد دچار دودگرفتگی جزیی شده اند و توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفته اند.

ملکی با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست آنالیز کارشناسان آتش نشانی است، به شهروندان توصیه کرد که از احداث اتاقک سرایداری در قسمت پارکینگ خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 642

به "خبرنگاران 16 نفر در حادثه آتش سوزی سعادت آباد نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 16 نفر در حادثه آتش سوزی سعادت آباد نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید