ثبت نام کنکور دکتری 1400 شروع شد

به گزارش سفر به مالزی، ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شد.

ثبت نام کنکور دکتری 1400 شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شروع شد.

زمان ثبت نام تا روز یکشنبه 9 آذر 99 ادامه دارد و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام خواهد پذیرفت. هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

متقاضیان ضروری است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند. با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می گیرد، متقاضیان ضروری است به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، با مراجعه به سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ 1.508.500 ریال (150 هزار و 850 تومان) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی به وسیله پیغام کوتاه به متقاضیان ارائه گردد، متقاضیانی که تمایل به استفاده از خدمات پیغام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت هزینه استفاده از خدمات پیغام کوتاه، می توانند از این خدمات استفاده نمایند.

به متقاضیان توصیه می گردد که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش نویس با مراجعه به سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را براساس بند های برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند.

ضروری است متقاضیان در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، مطابق ضوابط با وی رفتار خواهد شد.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1400 در روز آدینه 15 اسفند 99 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 847

به "ثبت نام کنکور دکتری 1400 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کنکور دکتری 1400 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید