شرح شهربانو منصوریان به خاطر پست خبرسازش در صفحه مجازی؛ به ندای درونم گوش دادم

به گزارش سفر به مالزی، ملی پوش ووشوی بانوان گفت: اکنون زمانی است که من باید از ووشو دفاع کنم و این کار را انجام دادم.

شرح شهربانو منصوریان به خاطر پست خبرسازش در صفحه مجازی؛ به ندای درونم گوش دادم

شهربانو منصوریان در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره انتشار پست در فضای مجازی و حمایتش از یکی از نامزدهای مجمع فدراسیون ووشو گفت: من سال هاست در ووشو هستم و نسبت به همه افرادی که در این رشته حضور دارند شناخت کافی دارم. در گذشته علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو بود که مدیری خوب و پیروز بود و ووشو با حضور او افتخارات زیادی به دست آورد. پس از اینکه تغییراتی در رأس فدراسیون به وجود آمد، رقابت بین نامزدها ایجاد شد که در حال حاضر صدیقی و متدین دو گزینه جدی هستند که من از بین این دو نفر از متدین حمایت کردم به این خاطر که او هفت سال در کنار علی نژاد حضور داشت و بارها در تیم ملی کنار ما بود و اشراف کامل به ووشو دارد.

وی گفت: به همین خاطر با انتشار پستی در فضای مجازی خود از او حمایت کردم اما متأسفانه عده ای از این موضوع ناراحت شده اند. به هر حال من به عنوان بانوی ووشوکار این حق را دارم که فردی را انتخاب کنم که از اهالی ووشو باشد.

قهرمان ووشو کار کشورمان یادآور شد: صدیقی کسی است که من تا به امروز او را ندیده ام و هیچ شناختی از ووشو ندارد اما متدین مدیری پیروز است و هم اکنون زمانی است که من باید از ووشو دفاع کنم و این کار را انجام دادم. حالا ممکن است اگر متدین در انتخابات رأی نیاورد و صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب گردد، من دیگر جایگاهی در ووشو نداشته باشم و اجازه رشد به من داده نگردد، به این خاطر که نظری غیر از آقای صدیقی داشتم. اما اگر این کار را هم انجام نمی دادم، به عنوان زنی که سال ها کنار ووشو است به دلیل ابراز نظر واقعی ام وجدانم ناراحت باقی می ماند.

منصوریان تأکید کرد: امیدوارم کسانی که این پست را می بینند، به ندای درونشان توجه نمایند. من کسی هستم که درد و رنج ووشو را کشیده ام و می دانم کجای کار احتیاج به اصلاح دارد و بهتر است کسی را انتخاب کنیم که از خانواده این رشته باشد. قطعاً اگر من به عنوان یک ورزشکار در هیئت بوکس ورود کنم، چیزی از این رشته نمی دانم به خاطر اینکه آشنایی با آن ندارم. امیدوارم در نهایت کسی در مجمع انتخاباتی رأی بیاورد که اشراف کامل به رشته ووشو داشته باشد و در چهار سال ریاستش کارهای بنیادی برای این رشته انجام دهد.

ملی پوش ووشوی بانوان در خصوص تحت فشار قرار دریافت پس از اعلام حمایت از این نامزد انتخاباتی، عنوان نمود: این طبیعی است که عده ای هوادار آقای صدیقی هستند و عده ای دیگر هوادار آقای متدین هستند. پس از انتشار این پست، بعضی کار من را تحسین کردند و بعضی دیگر هم به من خرده دریافتد و حتی گفتند در آینده جایگاهی در ووشو نخواهم داشت. به هر حال این صحبت ها مطرح بود اما من نظر شخصی ام را مطرح کردم و حتی سعی کردم پس از انتشار این پست جوابگوی تلفن خود نباشم چرا که از کار خود مطمئن هستم و به ندای درونم گوش دادم.

وی در خصوص حذفش از مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو به عنوان نماینده بانوان عنوان نمود: من هر سال به عنوان نماینده در مجمع حاضر می شدم. من به همراه محمد سیفی و دو تن از ورزشکاران، نمایندگانی بودیم که در مجمع حاضر می شدیم اما سال جاری من را حذف کردند. شاید این موضوع هم به این خاطر بوده که من هوادار متدین هستم. به جای من الهه قرار است در مجمع حضور پیدا کند.

منصوریان در پاسخ به این سؤال که الهه از چه نامزدی حمایت می نماید، عنوان نمود: در این خصوص صحبتی با او نداشتم.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 604

به "شرح شهربانو منصوریان به خاطر پست خبرسازش در صفحه مجازی؛ به ندای درونم گوش دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح شهربانو منصوریان به خاطر پست خبرسازش در صفحه مجازی؛ به ندای درونم گوش دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید