ترامپ رکورد دروغگویی خود را در سال 2019 شکست

به گزارش سفر به مالزی، پارسینه نوشت: بنا به تائید تیم حقیقت یاب یک رسانه آمریکایی، فرایند دروغگویی رئیس جمهور آمریکا رو به افزایش بوده و رکورد دو سال اول حضور خود در کاخ سفید را شکسته است.

ترامپ رکورد دروغگویی خود را در سال 2019 شکست

تیم حقیقت یاب واشنگتن پست اعلام نمود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال میلادی جاری در مقایسه با سال های 2017 و 2018 ادعاهای دروغین و گمراه کننده بیشتری را عنوان کرده است.

بنا به اعلام تیم حقیقت یاب تا تاریخ دهم ماه میلادی جاری ترامپ 7 هزار و 725 ادعای دروغ و نادرست را در سال 2019 مطرح کرده است.

این در حالیست که تعداد ادعاهای دروغین ترامپ در سال 2017، برابر با هزار و 999 و در سال 2018 عدد 5 هزار و 689 مورد اعلام شد که در مجموع دو سال، رئیس جمهور آمریکا 7 هزار و 688 دروغ گفته است.

تیم حقیقت یاب روزنامه واشنگتن پست مجموعه اطلاعاتی را گردآوری کرده که در آن به تحلیل، دسته بندی و ردیابی هر یک از ادعاهای ترامپ می پردازد و بر این اساس نتیجه گیری کرد که رئیس جمهور آمریکا در سال 2019 به طور متوسط روزانه 32 ادعای دروغ و گمراه کننده را بیان کرده است.

بنا به گزارش واشنگتن پست دو ماه اخیر میلادی رتبه دوم و سوم را از نظر بیشترین تعداد دروغ های ترامپ به خود اختصاص داده اند. بالاترین میزان دروغ گویی ترامپ مربوط به اکتبر سال 2018 است که در آن زمان او درگیر رقابت های انتخاباتی مربوط به انتخابات میان دوره ای کنگره بود که در نهایت منجر به پیروزی رقبای دموکرات او در مجلس نمایندگان آمریکا شد.

بنا به گفته این تیم حقیقت یاب بسکمک از تازه ترین ادعاهای دروغین رئیس جمهور آمریکا حول گفت وگوی تلفنی او با همتای اوکراینی اش می چرخد که اکنون تبدیل به مبنایی برای استیضاح او در کنگره شده است. رئیس جمهور آمریکا می گوید که در این باره مرتکب اشتباهی نشده و بیش از 60 بار مدعی شد که شکایت فرد افشاگر درباره این تماس تلفنی نادرست است. ترامپ همچنین بیش از 80 بار از تماس تلفنی خود با ولودمیر زلنسکی به عنوان یک تماس عالی یاد کرد. سه مورد از ادعاهای ترامپ درباره تحقیقات اوکراین گیت 20 بار مطرح شد.

دموکرات ها معتقدند دونالد ترامپ، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را تحت فشار قرار داده است تا دو تحقیق را که از نظر سیاسی به نفع او بود آغاز کند، از جمله تحقیق در خصوص جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و رقیب انتخاباتی ترامپ در سال 2020. آن ها همچنین می گویند رئیس جمهور آمریکا حدود 400 میلیون دلار کمک هزینه نظامی به اوکراین را برای اهرم فشار بر این کشور متوقف ساخته بود تا خواسته هایش انجام شود.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 106

به "ترامپ رکورد دروغگویی خود را در سال 2019 شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ رکورد دروغگویی خود را در سال 2019 شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید