سفر به آمریکا: تبدیل آسمان خراشی متروکه به هتلی لوکس و مجلل

به گزارش سفر به مالزی، در منطقه فایننشل منهتن، از آسمان خراشی متروکه هتلی زیبا و باشکوه خلق نموده اند. این ساختمان 9 طبقه قدیمی، با 135 سال قدمت، در سال 1883 ساخته شده است و یکی از اولین آسمان خراش هایی بوده است که در منهتن ساخته شده است. از ویژگی های مهم این ساختمان، یک تالار میانی آتریوم است که سقفی شیشه ای با پنجره های عظیم برای تامین نور و تهویه هوا دارد؛ در واقع این نورگیر سقفی به شکل یک هرم طراحی شده است.

سفر به آمریکا: تبدیل آسمان خراشی متروکه به هتلی لوکس و مجلل

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا پاییز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در ساختمان قدیمی هتل، چندین دفتر وکالت وجود داشته است و در آن موقع Temple Court نامیده می شده است. برای بازسازی این ساختمان قدیمی چند طرح متفاوت ارائه شده بود؛ ولی در نهایت در سال 2014 طرح یکی از این شرکت های ساختمانی مورد تائید قرار می گیرد و پروژه بازسازی و بازسازی ساختمان آغاز می گردد.

اکنون، این ساختمان متروکه به هتلی شیک و مجلل بدل شده است که دارای یک کافه، یک رستوران و 287 اتاق مدرن با تجهیزات کامل است. با این حال، آتریوم و لابی هتل، ظاهر کلاسیک و قدیمی این ساختمان را حفظ نموده است. از ویژگی های خاص این هتل به سالن ورزش و تناسب اندام، سرو غذا در داخل اتاق ها، پارکینگ اختصاصی، سالن همایش، امکانات ویژه برای افراد با معلولیت جسمی می توان اشاره نمود.

قبل از بازسازی و بازسازی، طبقات بالایی این ساختمان متروکه در حال خراب شدن و فرو ریختن بوده اند.

بر طبق گزارشات مجله نیویورک، این آسمان خراش قدیمی در سال 1998 به یک ساختمان مهم در منطقه منهتن تبدیل شده بود؛ اما بین سال های 2001 تا 2014 این ساختمان به کلی متروکه شده است تا اینکه پروژه بازسازی آن آغاز می گردد.

محوطه آتریوم بسیار وسیع و عظیم است و از هر طبقه ، چشم اندازی بی نظیر از ساختمان هتل قابل رؤیت است. در بالای آتریوم یک نورگیر سقفی وجود دارد. سابقا این ساختمان، آسانسور هایی به سبک قفس پرنده (Birdcage) داشته است، اما به دلیل حفظ سلامت و ایمنی مسافران هتل، این آسانسور ها برچیده شدند.

قسمت پذیرش هتل هنوز هم سبک آراسته و شیک پانزده سال گذشته خود را حفظ نموده است. در حالی که بیشتر اتاق های هتل، مدرن و امروزی به نظر می رسند. هزینه یک شب اقامت در این اتاق ها بین 400 تا 3500 دلار است.

قالیچه های ترک، پیشخوان چوبی و دیوارهای تیره رنگ پذیرش به همراه موزائیک های روشن کف، تضاد و کنتراست زیبایی را به وجود آورده است.

نرده های آهنی پرنقش و نگار هر طبقه این ساختمان، مسافران هتل را به یاد فیلم های قدیمی و دکوراسیون خاص آن دوران می اندازد.

برای پروژه توسعه هتل بیک من، ساختمانی دیگر در کنار ساختمان قدیمی هتل ساخته شده است. این ساختمان جدید چند اتاق در طبقات پایینی و 68 سوئیت در طبقات بالایی دارد؛ سوئیت های این ساختمان جدید بسیار شیک و مدرن و با پنجره های قدی و تمام شیشه هستند. در طبقه پنجاهم این ساختمان، از داخل سوئیت ها چشم اندازی بسیار زیبا از منهتن قابل مشاهده است. اگرچه این ساختمان جدید مانند ساختمان اصلی هتل، قدیمی و کلاسیک نیست اما به همان اندازه زیبا و مبهوت کننده است.

منبع: کجارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 895

به "سفر به آمریکا: تبدیل آسمان خراشی متروکه به هتلی لوکس و مجلل" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: تبدیل آسمان خراشی متروکه به هتلی لوکس و مجلل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: تبدیل آسمان خراشی متروکه به هتلی لوکس و مجلل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید