بهترین ایده های طراحی دکوراسیون حمام

به گزارش سفر به مالزی، شما روزانه یک بار و گاهی اوقات دوبار از حمام استفاده می کنید. ما در خصوص مکانی بسیار مهم که در همه خانه ها وجود دارد یعنی حمام صحبت می کنیم. طراحی حمام ها در دو نوع بدون کابین و کابین دار صورت میگیرد. با اینکه مردم هر روز و گاهی اوقات دوبار در روز از حمام استفاده می نمایند عجیب است که اغلب به ظاهر حمام خود اهمیت کمی می دهند. حمام خانه احتیاج به توجه و سلیقه خاص دارد و شما باید به طراحی حمام اهمیت دهید. حمامی که به خوبی طراحی شده می تواند به یک مکان گرم و ریلکس نماینده تبدیل گردد که در آنجا می توانید به جای اینکه صرفا کار شستشوی معمولی انجام دهید از وقت خود لذت ببرید. در اینجا به معرفی چند طرح جدید و پرطرفدار که می تواند بهترین حمام را در خانه برای شما ایجاد کند میپردازیم.

بهترین ایده های طراحی دکوراسیون حمام

حمام یکپارچه

ممکن است عجیب به نظر برسد اما اخیراً طراحان از درب های لولادار برای کابین های حمام استفاده نمی نمایند! بنابراین به این شکل حمام با فضای باز طراحی می گردد. ما مطمئن هستیم اولین فکری که به ذهن شما می رسد این است که این یک کار غیر عاقلانه است چون بی نظمی و به هم ریختگی ایجاد می نماید. طراحان همواره در ایده های خود از طراحی های باز و یکپارچه استفاده می نمایند که ریختن آب به بقیه قسمت های حمام را مدیریت می نماید. راهکار نپاشیدن آب به بقیه قسمتها این است که به سادگی دوش را در گوشه سمت راست حمام قرار دهیم.

حمام های یکپارچه صرفا بر اساس مد روز طراحی نمیشوند. این حمام ها یک راهکار کارآمد هستند که به صرفه جویی در هزینه، زمان و اقدامات نگهداری یاری می نمایند. برای مثال حمام های بدون درب، فضایی را به اتاقک های کوچک اضافه می نمایند. همانطور که گفتیم آنچه باید انجام دهیم این است که درست برنامه ریزی کنیم و مکان مناسبی برای حمام انتخاب کنیم. ما حمام های بدون کابین را به شما پیشنهاد می کنیم . این حمام ها بهترین انتخاب برای زمانی هستند که فضای زیاد بزرگی برای حمام وجود ندارد یا احتیاج است که فضا بزرگتر به نظر برسد. شاید تعجب کنید که تعداد بسیار زیادی از هتلها و آپارتمان های لوکس برای اینکه این دو مورد را رعایت نمایند از حمام های بدون کابین استفاده می نمایند.

کاشی حمام

کاشی های حمام یاری می نمایند حمام ابهتی خاص داشته باشد. ایده های طراحی کاشی حمام تقریبا از همه جای جهان گرفته می شوند. کاشی های گرانیتی و سرامیکی، حمام های جذابی به وجود می آورند و طراحی حمام شما را پیچیده تر می نمایند. برای مثال، گرانیت در حمام های محصور خیلی پرطرفدار است مخصوصا اگر در حمام از شیشه هم استفاده گردد. بنابراین، این بافتهای زیبا حتی وقتی خارج از محیط حمام هم باشند چشمگیر هستند. ایده کاشی های کوچک برای حمام اغلب با استفاده از موزاییک ترکیب می شوند. ویژگی کلیدی کاشی ها و موزاییک ها، ظاهر آنهاست. شما همواره باید بافتهای جذاب، جالب و رنگهای آرام بخش را انتخاب کنید. اگر شما بخواهید یک طراحی منحصر به فرد اما شخصی ایجاد کنید یا صرفا تصمیم گرفته اید که یک سرمایه گذاری معقول انجام دهید باید یک راهکار خلاقانه و باکیفیت عالی انتخاب کنید که بازدید نمایندگان را تحت تاثیر قرار دهد.

کاشی ها برای وان حمام عالی هستند و وان برای حمام های بزرگ و جادار مناسب است. مجموعه عظیمی از طرح ها برای حمام های بدون کابین کاشی کاری شده وجود دارد. از حمام های بدون کابین کوچک گرفته تا حمام های دو نفره، برای هر میزان بودجه طرح های زیبا ارائه میشوند. اگر به دنبال ایجاد یک حمام جذاب و پرابهت هستید عکس هایی از حمام های کاشی کاری شده جمع آوری کنید و با آنالیز آنها طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اتاقک شیشه ای

اگر حمام خانه شما کوچک است ناراحت و نگران نباشید! ایده های بسیاری برای طراحی حمام های کوچک وجود دارد. اگر نظر شما این است که حمام فضای کمی برای اجرای طرح های آزمایشی دارد به فکر اتاقک های شیشه ای در حمام باشید. این اتاقک های شیشه ای حتی برای حمام های کوچک هم کاربرد داشته و مفید می باشند. علاوه بر آن، بسیار شیک و گیرا به نظر می رسند. ایده هایی که برای حمام های کوچک اجرا می شوند نباید خسته نماینده باشند.

طراحی حمام با تم اسپا (Spa)

اگر شما به راحتی خود اهمیت می دهید و می خواهید برای این کار سرمایه گذاری کنید، ایده طراحی حمام با تم اسپا بهترین و ارزشمندترین اقدام است. اسپا (Spa) فضایی برای ماساژ، استراحت و ریلکسیشن است و طراحی آن در ایجاد حسی آرامش بخش بسیار موثر است. ایده های طراحی حمام اسپا بسیار عالی هستند و حمام خانه شما را به محیطی ریلکس تبدیل می سازند و حتی تجربه بهتری نسبت به اسپاها و سوناهای بیرون از خانه برای شما فراهم می آورند. به علاوه، با تعمیر و بازسازی حمام می توانید طرح های منحصر به فردی مطابق با سلیقه خودتان ایجاد کنید. اگر می خواهید رنگ و مصالح را خودتان انتخاب کنید ما تن های روشن بژ، سفید یا کرمی را به شما پیشنهاد می کنیم. ایده های نورپردازی حمام و سبک های مختلف دوش را نیز در نظر بگیرید. حمام های فوق العاده عالی اغلب دارای سر دوشی های منحصر به فرد و ایده های خلاقانه ای برای کف حمام هستند.

حمام با تم روستیک

گر حمام شما بزرگ و جادار نیست نباید از زیبا کردن و جذاب ساختن آن دست بکشید. برای مثال به حمام های دارای تم روستیک نگاه کنید. آنها شگفت انگیز و جذاب به نظر می رسند و ذهن و جسم را آرام می نمایند و واقعا مقرون به صرفه هستند. تم روستیک به چه معنی است؟ مثلا کف حمام دارای کفپوش چوبی بوده و در دکوراسیون آن از سنگ و مصالح طبیعی استفاده شده است. برخی حمام های روستیک ظاهری به شکل غار دارند. پالت رنگ آن باز هم باید متشکل از سایه های طبیعی و ملایم باشد مخصوصا آبی روشن یا پسته ای.

حمام شیشه ای

اگر می خواهید دوش حمام محصور شده باشد، شیشه یک متریال عالی است که به شما یاری می نماید دوش را از بقیه حمام جدا کنید و ترس از بودن در فضای کوچک را از بین می برد. به علاوه، شیشه از نظر مالی مقرون به صرفه بوده، تمیز کردن آن واقعا راحت میباشد و یک طراحی فوق العاده مدرن برای افرادی است که به این امر اهمیت ویژه ای می دهند.

حمام های مدرن با سردوش های کوچک

اگر به دنبال حمام های کوچک برای فضاهای کوچک هستید، حمام های مدرن گزینه ای ایده آلی هستند. این حمام ها با شیوه زندگی سریع تطابق دارند یعنی برای یک دوش دریافت سریع مناسب میباشند و زمان کمی برای لذت بردن از آبتنی در آنها وجود دارد. در این حمام ها، ارجحیت برای شما کاربرد است. ایده های طراحی حمام های مدرن به شما یاری می نمایند که نه تنها یک حمام شیک و جذاب داشته باشید بلکه کاربردی نیز باشد. طراحی حمام های مدرن، ایده های فوق العاده عالی برای حمام های کوچک پیشنهاد می نماید. به طور ایده آل، این حمام ها به شکل مربع های شیکی ساخته می شوند که یک سرپوش دوش کوچک به سقف آن متصل است. در هر حال، اگر شما بخواهید حمام پرزرق و برق و جذاب به نظر برسد می توانید از سردوش های پر ابهت بهره ببرید. برای بازسازی حمام خود، تصاویر حمام ها را ببینید تا بهترین آنها را انتخاب کنید. به این صورت می توانید یک حمام زیبا داشته باشید که هم مدرن و هم کاربردی باشد.

دوش آب گرم کن

آیا تاکنون درباره دوش های برقی چیزی شنیده اید؟ این مدل دوش موقعی که آب از لوله خارج می گردد آن را گرم می نماید. این مدل دوشها نسبت به دوش های معمولی گرانتر هستند اما آنها سرمایه گذاری دراز مدت میباشند که می توانند به شما در تامین هزینه آبگرمکن های گران قیمت یا هزینه انرژی یاری نمایند. دوش برقی ظاهرا عالی به نظر می رسد اما آیا واقعا همین طور است؟ دوش های برقی دارای معایبی هستند: جریان آب و قدرت آنها در مقایسه با دوش های معمولی خیلی کم است و به احتمال زیاد مشکل گچ گرفتگی دارند. البته دوش های برقی بسیاری وجود دارند که حاوی یک پمپ تنظیم نماینده هستند و می توانند بهترین دوشی که تاکنون تجربه نموده اید را برای شما فراهم نمایند، با طراح خود صحبت کنید تا شیک ترین و بهترین دوش را از نظر کارکرد نصب کنید.

حمام با دوش افقی

یکی از بهترین دوش ها در جهان دوش افقی است که واقعا لوکس است! این دوش ها مخصوص ریلکسیشن و درمان خانگی استرس هستند. اگر به دنبال دوش های لوکس هستید این دوش یک انتخاب عالی است.

اتاق بخار خصوصی

حمام های محصور شده یکی از بهترین حمام هایی هستند که می توانید داشته باشید. این حمام لوکس دارای دستگاه مولد بخار است که می تواند برای شما یک اسپای خانگی واقعی فراهم کند. نباید فراموش کنید که حداقل یک پنجره کوچک در حمام تعبیه کنید تا هوا جریان داشته باشد و بخار از آن خارج گردد.

دوش دیجیتال

دوش های برقی سر شروع دیجیتالی شدن دوش ها بودند، امروزه شما می توانید از بین دوش های معمولی، پمپی یا مدلهای ترکیبی یکی را انتخاب کنید. چرا دوش دیجیتال را انتخاب می کنیم؟ چون قادر است دمای آب را با ترموستات (به وسیله یک جعبه پردازنده کوچک) تنظیم کند و خطر سوختگی های غیرمنتظره و دردناک را هنگام حادثه از بین ببرد. از دوش هوشمند باید برای برآورده کردن همه احتیاجهای حمام شما استفاده گردد. از یک حمام بدون کابین کوچک تا یک حمام دو نفره بزرگ استفاده از این تکنولوژی بسیار خوشایند است.

دوش مدور

آیا مایل هستید موقع بازسازی حمام یک طرح کمی متفاوت را انتخاب کنید؟ این طرح به شما یاری می نماید که یک حمام منحصر به فرد ایجاد کنید. سرپوش های لوکس برای دوش حمام می تواند برای طراحی شما جذاب باشند و زیبایی آن را افزایش دهند. به علاوه، شما می توانید از اشکال زیبای کابین های دوش برای ایجاد طرحهای زیبا برای حمام بهره ببرید. برای مثال شما می توانید تا جایی که اندازه حمام شما اجازه می دهد از کابین های دوش مدور بهره ببرید. مدل کابین های شیشه ای در اشکال مختلفی وجود دارد، بنابراین با دیدن مدل ها می توانید بهترین طرح مناسب با احتیاجتان را انتخاب کنید.

اگر شما شخصی مالی هستید، می توانید خودتان به دنبال ایده بگردید. دوش ها عملکرد دوگانه ای دارند: هم باعث تمیزی و نظافت شما می شوند و هم حس طراوات و تازگی را به حمام شما اضافه می نمایند. اگر شما کابین دوش شیشه ای را انتخاب کنید نتیجه فوری را خواهید دید. این روزها ایده های طراحی دوش حمام و تکنولوژی پیشرفته، نتایج هیجان آوری را به همراه دارند. اکنون، وقتی شما از دوش استفاده می کنید صرفا کار شستشو را انجام نمی دهید، می توانید ماساژ دهید یا موزیک گوش کنید. علاوه بر آن با نورپردازی های زیبا می توانید جوی گرم و آرام بخش ایجاد نمائید. با توجه به اینکه می توانید محیط حمام خود را از یک فضای صرفا کاربردی به یک مکان برای لذت و تفریح تبدیل کنید اکنون وقت این است که به همه ایده های موجود در خصوص حمام نظری بیندازید.

این روزها حتی شکل حمام ها هم معمولی نیست و طیف وسیعی از طرح های منحصر به فرد برای حمام در بازار موجود است. شما می توانید از حمام های زیبا و مجللی که در این نوشته مشاهده کردید ایده های خوبی بگیرید. حمام هایی که در یک گوشه قرار دارند رایج ترین نوع حمام هستند اما طیف وسیعی از ایده های جدید برای حمام وجود دارد که شما می توانید به راحتی طرح های دیگری را که با سبک و فضای موجود شما مطابقت دارند از بین آنها پیدا کنید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 70

به "بهترین ایده های طراحی دکوراسیون حمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ایده های طراحی دکوراسیون حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید