افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه های کل کشور

به گزارش سفر به مالزی، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه های کل کشور اعم از (قرارداد انجام کار مشخص، پیمانی و رسمی) که از حداقل حقوق و مزایا برخوردار اند، از اول مهرماه سال جاری افزایش می یابد.

افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه های کل کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کریم همتی گفت: با عنایت به تلاش های بی وقفه نجاتگران شاغل در پایگاه های کل کشور اعم از (قرارداد انجام کار مشخص، پیمانی و رسمی) که از حداقل حقوق و مزایا برخوردار اند، موضوع سختی شرایط محیط کار این افراد مورد بازنگری و بررسی تخصصی قرار گرفت.

وی اضافه نمود: با پیشنهاد اداره کل منابع انسانی و تحول اداری جمعیت هلال احمر مبنی بر افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار تا سقف 4 هزار و 500 امتیاز، موافقت شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده نیرو های شاغل در پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراسر کشور برای نجات جان هموطنان و کمک به مصدومان، تاکید کرد: امیدواریم با افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه های کل کشور اعم از (قرارداد انجام کار مشخص، پیمانی و رسمی) بخشی از زحمات و تلاش های این عزیزان را جبران کنیم.

همتی گفت: افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه ها از تاریخ اول مهرماه سال جاری قابل محاسبه و پرداخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 717

به "افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه های کل کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش امتیاز سختی شرایط محیط کار نجاتگران شاغل در پایگاه های کل کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید