ارتش سوریه اعزام به خدمت سربازی را به حالت تعلیق درآورد

به گزارش سفر به مالزی، فرماندهی ارتش سوریه از تعلیق اعزام به خدمت سربازی تا حدود یک ماه دیگر با هدف پیشگیری از شیوع کرونا اطلاع داد.

ارتش سوریه اعزام به خدمت سربازی را به حالت تعلیق درآورد

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فرماندهی ارتش سوریه و نیروهای مسلح سوریه روز آدینه اعلام نمود که تا 22 آوریل (سوم اردیبهشت) همه عملیات های اعزام سرباز به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا به تعلیق در می آید.

براساس این گزارش همه اقدامات قانونی درباره غائبان و مشمولان نیز تا این تاریخ به تعلیق در می آید. افراد مشمول سربازی تا سوم اردیبهشت می توانند بدون پیگرد قانونی به مراکز عمومی بیمارستان و دیگر مراکز درمانی مراجعه نمایند.

تا به امروز هیچ مورد مبتلا در سوریه گزارش نشده است اما دولت این کشور اقدامات پیشگیرانه ای را با وجود شرایط ویژه این کشور به دلیل جنگ، اجرایی نموده است.

دولت دمشق روز آدینه اعلام نمود که ورود افراد از 26 کشور از جمله 11 کشور عربی به طور موقت به این کشور به منظور مقابله با ویروس کرونا ممنوع است.

همچنین در دمشق پایتخت این کشور پارک ها و بعضی مراکز عمومی تعطیل شده اند.

سازمان دنیای بهداشت پیش از این درباره شیوع ویروس کرونا در کشورهای یمن، سوریه و لیبی هشدار داد و اعلام نمود که گسترش ویروس در آنها به دلیل شرایط جنگ در این کشور می تواند بسیار سریع و حاد باشد.

ویروس کرونا طبق آخرین آمار 276 هزار و 104 نفر را مبتلا داشته که از این میان 11 هزار و402 نفر جان خود را از دست داده و 91 هزار و 952 نفر بهبود یافته اند.

ویروس کرونا موسوم به کوید 19 اواسط ماه دسامبر (24 اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 379

به "ارتش سوریه اعزام به خدمت سربازی را به حالت تعلیق درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش سوریه اعزام به خدمت سربازی را به حالت تعلیق درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید