ادعای جنجالی رئیس سابق بارسلونا درباره دلیل به زندان افتادنش

به گزارش سفر به مالزی، رئیس سابق باشگاه بارسلونا اعتقاد دارد که یک توطئه برای به زندان افتادن او وجود داشته است.

ادعای جنجالی رئیس سابق بارسلونا درباره دلیل به زندان افتادنش

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ساندرو روسل، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا هنوز به دنبال دلیلی موجه برای 645 روز حضورش پشت میله های زندان می شود.

دو سال پیش بود که روسل در ارتباط با ماجرای تخلف مالیاتی باشگاه بارسلونا و پنهان کاری هایی که برای عقد قرارداد با نیمار انجام داد، به عنوان متهم ردیف اول شناخته شد. او نزدیک به دو سال پشت میله ها بود تا اینکه قاضی پرونده حکم آزادی او را صادر کرد.

روسل در گفت و گو با برنامه تلویزیونی لو ده اوله در شبکه سکزتای اسپانیا، از احتمال وجود یک توطئه علیه او سخن به میان آورد و به صورت غیرمستقیم به دو نفر که در شکل گیری این توطئه نقش ایفا کردند، اشاره نمود و گفت: یکی از آنها خائومه رورا رئیس گروه رسانه ای مدیاپرو بود و دیگری فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید.

طبق گزارش نشریه وانگاردیا که بخشی از این مصاحبه را پوشش داده، رئیس سابق باشگاه بارسلونا به این سؤال که آیا ممکن است فرد یا افرادی مایل به ضربه زدن به او بوده باشند، اینگونه پاسخ داد: حقوق تلویزیونی باشگاه را به شبکه مویستار فروختیم و مدیا پرو را نادیده گرفتیم. ما (روسل و رورا) با هم رفیق نیستیم.

روسل سپس اشاره ای غیرمستقیم به رئیس باشگاه رئال مادرید کرد و ادامه داد: رئالی ها از اینکه ما با نیمار قرارداد بستیم خوششان نیامد. کاتالان بودن من هم مزید بر علت شد تا محکوم و زندانی شوم. به اعتقاد برخی ها همین که کاتالان باشید مجرم هستید.

در این مصاحبه که ضبط آن پیش از شروع قرنطینه سراسری در اسپانیا انجام شده است، روسل افزوده است: می دانم که گفتنش بد است اما من کینه دارم و نمی توانم این حس را از خودم دور کنم. در دو سال سختی که در زندان بودم، 12 مرتبه درخواست دادم که مرخصی بدهند اما از آنجایی که به ارتکاب یکسری از اتهامات که به من نسبت داده شده بود اعتراف کردم با درخواستم موافقت نمی کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-malaysia.ir شناسه مطلب: 489

به "ادعای جنجالی رئیس سابق بارسلونا درباره دلیل به زندان افتادنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی رئیس سابق بارسلونا درباره دلیل به زندان افتادنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید